Det er slut med at tjekke på tværs af platforme. Her er alt på ét sted.
SEO, Google Ads, Sociale Medier, Google Analytics og meget mere.
Det hele er samlet ét sted. Det er nemt for dig og din forretning.

Dine muligheder med AWORK Insight

Vi kan måle stort set alt
Har du styr på hvor mange henvendelser du får, hvor mange som køber hos dig, hvor mange som ringer til dig eller hvor mangler der klikker på dine annoncer? Hvis ikke, så får du det her. Med AWORK Insight Har du al din data samlet ét sted.
Skræddersyet dashboard
Vi samler alle dine rapporter ét sted. Du får et dashboard, der har de funktioner du bruger, uden overflødige funktioner, som kan skabe forvirring. Det betyder, at du kun behøver at kigge ét sted for at få et indblik i, hvordan din forretning klarer sig. Det er super nemt.
SEO værktøjer
AWORK InSight giver dig forskellige SEO-værktøjer, der viser forskellige aspekter af din SEO. På den måde går du ikke glip af noget. Du har mulighed for at se rangeringer, konkurrenter, backlinks, SEO-fejlfinde m.m.
Mailchimp
Bruger du MailChimp så kan dine nyhedsbrevsstatistikker også ses i AWORK InSight. Det er super smart, da du så ikke behøver at tjekke alle dine systemer på tværs af de forskellige platforme der findes. Du sparer derved tid og får et langt bedre overblik.
Sociale Medier
Du kan følge med i likes, interaktioner og delinger. Find ud af hvad din rækkevidde er og hvordan den udvikler sig. Du får altså et ret konkret og direkte indblik i hvem der følger dig og hvornår.

Alle Googles værktøjer i ét system
Er du træt af at kigge på tværs af alle Googles værktøjer samt at logge ud og ind af disse fra tid til anden? Så skal du benytte dig af AWORK InSight. Vi har nemlig samlet alle Googles værktøjer i ét system.
Google SEO & GOOGLE MY BUSINESS
Du kan se dine placeringer på Google og hvordan det går med dem via SEO-værktøjet, som du får adgang til via dit dashboard. Du kan, så ofte du vil, logge ind og følge med i din hjemmeside eller webshops placering på Google.
Herudover kan du også se hvor mange klik til din hjemmeside eller opkald du har fået via din Google My Business profil.
Google Analytics
Du kan koble dine Google Analytics til dit dashboard. Du undgår derved, at skifte mellem dine forskellige værktøjer. Google Analytics giver dig statistikker om blandt andet brugeradfærd på din hjemmeside eller webshop.
Google Ads
Har du Google Ads? Også bedre kendt som Google AdWords. Det er intet problem. Analyserapporterne går nemlig direkte ind på dit dashboard. På den måde kan du tjekke løbende, og så tit du vil, hvordan dine annoncer klare sig. Det bliver nemt for dig at se præcis de data du vil og sammenligne dem med f.eks. dine SEO-placeringer.
Meget mere
Der er masser af muligheder, så tag kontakt og få en uforpligtende snak, om hvad der ville passe til dig og din forretning.
én Samlet pakke


Overblik
Ét samlet overblik over alle dine markedsføringstiltag. Let og overskueligt.

Unikt
Vi tager en snak om, hvad du har brug for. Derefter udarbejdes et unikt dashboard, specielt til dig.

simpelt
Det er let at benytte. Vi opsætter dit dashboard, så du kan logge ind og se dine resultater.

målbart
Du kan se resultaterne for din online markedsføring, samlet på dit unikke dashboard.
SEO
Hvordan klarer din hjemmeside sig?
Find ud af, hvad du får ud af din SEO og hvor meget din forretning har rykket sig på Google.
- Søgeordsrangering
- Konkurrentanalyse
- Monitorering af backlinks
- SEO fejlfinding


Sociale medier
Hvad får du ud af dine Sociale Medier
AWORK InSight gør det let for dig, at blive holdt opdateret på, hvordan din forretning klarer sig på de sociale medier.
- Opsæt ethvert socialt medie
- Demografiske målgrupper
- Rækkevidde over tid
- Engagement analyse
- Kommentar-monitorering
- Dele-monitorering
- Likes-monitorering
- Og meget mere…
afrapportering af alle dine tiltag
SEO
Saml alle de vigtige SEO-parametrer i én rapport
- Søgeordsplacering
- Backlinks
- Konkurentanalyse
- SEO fejlfinding
- Og meget mere…
Google ads
Få Google Ads rapporter i din samlede rapport
- PPC Rapportering
- Konverteringsstatistik
- Konkurentanalyse
- Nøgleordsniveauanalyse
- Og meget mere…
sociale medier
Du kan også tilkoble dine sociale medier og følge med i:
- Opsæt ethvert socialt medie
- Demografiske målgrupper
- Rækkevidde over tid
- Engagement analyse
- Kommentar-monitorering
- Dele-monitorering
- Likes-monitorering
- Og meget mere…
GOOGLE ANALYTICS
Med Google Analytics vil dine rapporter blandt andet kunne indenholde:
- Trafik analyse
- Demografiske data
- Spor dine mål og konverteringer
- KPI analyse
- Og meget mere…